10% від доходу передаємо на гуманітарну допомогу 🇺🇦

Історія Ochis 04: Ремонтна майстерня

Це історія про наполегливість у роботі та про важливість помилок.

 

Час минав, і наші герої ставали старшими. На той час, коли засновник Ochis Макс став студентом другого курсу, він зрозумів, що освіта йому ні до чого – все здавалося нудним і непотрібним. Єдине, чого йому хотілося – це взяти життя у свої руки та спробувати себе в роботі. Тоді він почав допомагати батькові в ремонтній майстерні.

Коли Макс вперше залишився один за прилавком, до нього прийшов клієнт з абсолютно звичайним проханням полагодити окуляри, але той так сильно рознервувався, що рука з інструментом зіслизнула та залишила подряпину на лінзі першого ж клієнта в його житті. Тоді йому здавалося, що це абсолютний крах, і хотілося провалитися під землю від сорому, але він пересилив себе та залагодив конфлікт із замовником. Хоча початок був не надто вдалим, Макс прийняв рішення йти наміченим шляхом. Поступово тато навчив його секретів майстерності, і тоді технічні навички Колі поєдналися з новаторським мисленням Макса. Так вони придумували нові способи ремонту та разом вирішували, здавалося б, нерозв'язувані проблеми.

За всі ці роки у Колі накопичилася величезна колекція незвичайних вінтажних оправ. Макс осяяло: татові імпортні окуляри насправді були дуже рідкісними, а той цього навіть не розумів! Там були унікальні оправи від Gucci, Versace, Dior, Givenchy, Jean-Paul Gaultier і багато інших. Макс створив сайт, щоб продавати їх не тільки по Україні, але і за кордон, де їх чекали колекціонери та поціновувачі з усього світу.

Завдяки наполегливій роботі батька і сина, бізнес пішов вгору. Нарешті, їхня майстерня знайшла новий дім. Макс відремонтував офіс самостійно, починаючи з укладання підлог і фарбування стін, і закінчуючи полюванням на найкращі вітрини для товару.

Згодом через сарафанне радіо майстерня стала відомою по всій Україні – якщо вже тут не змогли врятувати ваші окуляри, то ніхто не зможе.

Біля входу з ранку до ночі стояла черга. Це був успіх!

Досвід роботи в татовій майстерні дав Максу відмінне розуміння того, як різні виробники створюють окуляри, та які сильні та слабкі сторони є у кожного бренду. Через їхні з татом руки пройшли сотні окулярів вартістю від $5 до $2000, і тепер ці знання допомагають доводити технологію створення Ochis до досконалості.

 

Щоб дізнатися, що трапилося далі, стежте за розділом історії.